- OIC Poland Fundacja Akademii WSEI poinformowała o zrealizowaniu pilotażowych testów w ramach projektów hVET i InclusiVET, które mają na celu opracowanie, przetestowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w obszarze kształcenia zawodowego.
- Projekty te, skierowane do szkół branżowych, umożliwiły przeprowadzenie szeregu działań mających na celu poprawę jakości edukacji zawodowej oraz zwiększenie zaangażowania uczniów niedostatecznie reprezentowanych w systemie edukacyjnym.
W ramach projektów zrealizowane zostały m.in. pilotażowe testy oceny kompetencji nauczyciela hybrydowego kształcenia zawodowego, diagnoza stylów uczenia się i cech uczniów w wieku 15-19 lat, przeprowadzenie procesu sporządzania rekomendacji uczniowskich oraz testowanie platformy e-learningowej dla nauczycieli.
W projekcie wzięły udział szkoły z różnych regionów Polski, w tym Akademia Szkolnictwa Branżowa Szkoła I Stopnia w Inowrocławiu, a także placówki z Mrągowa, Mikołowa, Turku oraz Suchej Beskidzkiej. Uczestniczące szkoły miały okazję testować nowe rozwiązania edukacyjne, które mogą przyczynić się do poprawy jakości kształcenia zawodowego w Polsce.
Fundacja OIC Poland skierowała podziękowania do koordynatorów szkolnych, uczniów-reprezentantów oraz wszystkich, którzy aktywnie uczestniczyli w testowaniu rozwiązań.
W przyszłości planowane są kolejne inicjatywy, w tym pilotaż gry hybrydowej hVET.
Działania pilotażowe realizowane są w ramach projektów: „Breathe the Future - Hybrid Education in VET - hVET” oraz „Inclusive Engagement of Underrepresented Students in Vocational Education & Training - InclusiVET”, które mają na celu opracowanie nowych modeli edukacyjnych oraz zwiększenie zaangażowania uczniów z grup niedostatecznie reprezentowanych w edukacji zawodowej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz